Milanska Via Montenapoleone postala najdražja ulica na svetu
Milano, italijanska modna prestolnica, je z ulicami, polnimi prestižnih trgovin in luksuznih znamk, dosegel nov mejnik. Via Montenapoleone, ena najznamenitejših ulic v mestu, je po več kot treh desetletjih prehitela newyorško Peto avenijo in postala najdražja trgovska ulica na svetu. Ta dosežek potrjuje rast najemnin in moč evra v primerjavi z dolarjem, zaradi česar je Milano prvi evropski kraj, ki se je v zadnjih 34 letih povzpel na vrh te prestižne lestvice.
Po poročilu ameriške nepremičninske agencije Cushman & Wakefield, ki ocenjuje globalne trende nepremičninskega trga, letna najemnina za kvadratni meter na Via Montenapoleone znaša osupljivih 20.000 evrov. To je za več kot 30 odstotkov več kot pred dvema letoma. Medtem ko najemnine na Peti aveniji v New Yorku ostajajo na ravni približno 19.537 evrov, se je tam rast cen ustavila. Na tretjem mestu sledi londonska New Bond Street, medtem ko pariške Elizejske poljane in hongkonška Tsim Sha Tsui zapolnjujejo vrh lestvice najdražjih ulic.
Via Montenapoleone se razteza le 350 metrov, vendar na tej kratki razdalji gostuje številne svetovno znane blagovne znamke, kot so Gucci, Prada, Versace, Loro Piana in Tod’s. Čeprav je manjša od drugih znamenitih luksuznih nakupovalnih avenij, je postala simbol vrhunske mode in privablja številne globalne potrošnike. Milansko tedensko dogajanje, kot je teden mode in oblikovanja, redno prinaša v mesto na stotisoče premožnih obiskovalcev.
Luksuzna industrija na Via Montenapoleone cveti tudi zaradi strateške usmeritve Italije, ki tujim kupcem omogoča nakupovanje brez davka. Veliki globalni dogodki, kot je bil milanski Expo 2015, so mestu vdihnili novo energijo in pripomogli k preporodu kreativnosti, kar zdaj občutijo tako domačini kot obiskovalci.
Na področju nepremičnin je ulica zaradi omejene ponudbe izjemno zaželena. Vsaka nepremičnina, ki se sprosti na trgu, doseže astronomske cene, kar dodatno prispeva k prestižnosti lokacije. Vodja nepremičninskega oddelka pri Sotheby's International Realty Diletta Giorgolo poudarja, da vrednost nepremičnin na tej lokaciji konstantno raste, tudi v času pandemije.
Milano kljub relativno manjšemu številu turistov v primerjavi z drugimi velikimi mesti, kot so Pariz, New York ali London, ostaja privlačno mesto za luksuzne znamke in potrošnike. Britanska novinarka Scarlett Conlon, ki živi v Milanu, opisuje mesto kot srce evropskega luksuza, ki združuje stoletja znanja, obrti in strasti do popolnosti.
Via Montenapoleone tako ni zgolj ulica vrhunske mode, ampak simbol bogate tradicije in edinstvene italijanske kulture, ki se zlahka združi z najvišjo kakovostjo uživanja – od mode do odlične kulinarike. To je Milano: mesto, kjer prestižne trgovine srečajo kozarce vrhunskega vina in pristne italijanske testenine.